Search on this blog

 

 

Uslovi i izjave za internet prodaju usluga – Vila Mila

1. Podaci o privrednom subjektu

Naziv: Tanja Krstović PR Odmarališta i slični objekti za kraći boravak USLUGE SMEŠTAJA VILLA MILA ARANĐELOVAC
PIB: 114303837
Matični broj: 67471792
Datum osnivanja: 09.04.2024.
Šifra delatnosti: 5520 – Odmarališta i slični objekti za kraći boravak
Adresa objekta: Mišarska 5A, 34300 Aranđelovac, Srbija
Telefon: +381 60 3800801
Email: office@vilamila.rs
Kontakt osoba: Tanja Krstović

2. Opšti uslovi prodaje usluga putem internet stranice

Usluge smeštaja koje nudimo putem sajta prodaju se u okviru registrovane delatnosti. Cene, fotografije i opisi su informativnog karaktera i podložni promenama.

3. Način plaćanja i sigurnost

Plaćanje je moguće platnim karticama VISA, MasterCard, Maestro, DINA, AMEX, kao i bankovnim transferom i gotovinom prilikom dolaska, ako je prethodno dogovoreno.

Plaćanje karticama se realizuje u saradnji sa AllSecure d.o.o. i Banca Intesa i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Payment Gateway-a.

Izjava o zaštiti podataka sa platnih kartica:
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita: AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka.
PCI DSS Standardi: Od 2005. godine do danas, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1, što je najviši nivo u industriji.

4. Povraćaj sredstava

Povraćaj se vrši isključivo na karticu kojom je plaćeno – VISA, MasterCard, Maestro, DINA ili AMEX. Povraćaj vrši Banca Intesa po nalogu trgovca.

5. Izjava o konverziji valuta

Sva plaćanja biće obračunata u dinarima (RSD). Kod plaćanja stranom karticom, suma će biti konvertovana u lokalnu valutu korisnika prema kursu banke izdavaoca kartice.

Currency Conversion Statement (English):
All payments will be effected in the local currency of the Republic of Serbia – dinar (RSD). For the informative display of prices in other currencies, the middle exchange rate of the National Bank of Serbia is used. The amount charged to your credit card account will be converted into your local currency according to the exchange rate used by the card organizations, which cannot be known to us at the time of the transaction.

6. Dostava usluge

Po uspešnom plaćanju, potvrda rezervacije se automatski šalje na email korisnika, čime se smatra da je usluga uspešno realizovana.

7. Politika otkazivanja rezervacije

  • Otkazivanje do 7 dana pre dolaska: besplatno
  • Manje od 7 dana pre dolaska: naplata 50%
  • Na dan dolaska ili nedolazak: naplata 100%

8. Reklamacije

Ukoliko imate primedbe na uslugu, kontaktirajte nas putem emaila ili telefona najkasnije 48h nakon boravka. Odgovor stiže u roku od 8 dana.

9. Politika privatnosti

Villa Mila čuva Vašu privatnost u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Lični podaci se koriste isključivo u svrhu realizacije rezervacija i nisu dostupni trećim licima.



10.Plaćanje usluga online

Plaćanje usluga na našem sajtu moguće je  izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banka Intesa i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

 

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za naplatu. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

 

Transakcija će biti izvršena i iznos skinut sa vašeg računa tek kada se rezervacija ostvari, osim u slučaju rezervacija bez prava na povraćaj ili sa delimičnim povraćajem u slučaju otkazivanja U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše rezervacije, ta rezervacija će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisan na Vašem računu se oslobadj i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu rezervaiju, i izvršiti plaćanje vezano za iste.

 

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

11. 3D Secure zaštita

11Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

 

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

 

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

 

12. Povraćaj sredstava

12 U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.